Popüler Yayınlarımız

Hoş geldiniz

One Direction,Katy Perry,Demi Lovato,Miley Cyrus,Avril Lavigne,Austin Mahone,Ellie Goulding gibi bir çok ünlünün şarkılarını ve çevirilerini bulabilirsiniz.Çoğu videoludur.İyi eğlenceler .^.^ ♥

12 Eylül 2013 Perşembe

Demi Lovato - Skyscraper- Türkçe Çeviri

Skies are crying, I am watching 
Gökyüzü ağlıyor, ben izliyorum 
Catching teardrops in my hands 
Ellerimde gözyaşı damlaları yakalıyorum 
Only silence as it's ending 
Sadece sessizlik, bu bitiyorken 
Like we never had a chance 
Hiç şansımız olmamış gibi 
Do you have to make me feel like there's nothing left of me? 
Benden geriye hiçbir şey kalmamış gibi hissettirmek zorunda mısın? 

You can take everything I have 
Sahip olduğum her şeyi alabilirsin 
You can break everything I am 
Her şeyimi yıkabilirsin 
Like I'm made of glass 
Camdan yapılmışım gibi 
Like I'm made of paper 
Kağıttan yapılmışım gibi 
Go on and try to tear me down 
Devam et ve beni yıkmayı dene 
I will be rising from the ground like a skyscraper 
Bir gökdelen gibi yerden yükseliyor olacağım 
Like a skyscraper 
Bir gökdelen gibi 

As the smoke clears, I awaken and untangle you from me 
Duman temizler gibi, uyanıyorum ve seni benden ayırıyorum 
Would it make you feel better to watch me while I bleed? 
Beni acı çekerken izlemek seni daha iyi hissettirebilir mi? 
All my windows still are broken 
Tüm pencerelerim hala kırık 
But I m standing on my feet 
Ama ben ayaklarımın üzerinde duruyorum 

You can take everything I have 
Sahip olduğum her şeyi alabilirsin 
You can break everything I am 
Her şeyimi yıkabilirsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder