Popüler Yayınlarımız

Hoş geldiniz

One Direction,Katy Perry,Demi Lovato,Miley Cyrus,Avril Lavigne,Austin Mahone,Ellie Goulding gibi bir çok ünlünün şarkılarını ve çevirilerini bulabilirsiniz.Çoğu videoludur.İyi eğlenceler .^.^ ♥

13 Eylül 2013 Cuma

Avril Lavigne - Wish You Were Here - Türkçe Çeviri

I can be tough, I can be strong 
Sert olabilirim, güçlü olabilirim 
But with you, it's not like that at all 
Ama seninle, hiçte öyle değil 
There's a girl that gives a shit 
Umursayan bir kız var burada 
Behind this wall 
Bu duvarın arkasında 
You just walk through it 
İçinden geçtiğin 
And I remember 
Ve hatırlıyorum 
All those crazy things you said 
Söylediğin tüm o çılgınca şeyler 
You left them running through my head 
Aklımın içinden geçiyor 
You're always there, you're everywhere 
Her zaman oradasın, her yerdesin 
But right now I wish you were here 
Ama şimdi keşke burada olsan 
All those crazy things we did 
Yaptığımız tüm o çılgınca şeyler 
Didn't think about it, just went with it 
Hiç düşünmedin, sadece uyum sağladın 
You're always there, you're everywhere 
Her zaman oradasın, her yerdesin 
But right now I wish you were here 
Ama şimdi keşke burada olsan 
Damn! Damn! Damn! 
Kahretsin! Kahretsin! Kahretsin! 
What I'd do to have you here, here, here 
Burada olman için neler yapardım 
(I wish you were here) 
(Keşke burada olsan) 
Damn! Damn! Damn! 
Kahretsin! Kahretsin! Kahretsin! 
What I'd do to have you near, near, near 
Yanımda olman için neler yapardım 
(I wish you were here) 
(Keşke burada olsan) 
I love, the way you are 
Seni olduğun gibi seviyorum 
It's who I am, don't have to try hard 
Bu benim, kendimi zorlamama gerek yok 
We always say, say it like it is 
Her zaman olduğu gibi söylüyoruz 
And the truth, is that I really miss 
Ve gerçek şu ki seni gerçekten özlüyorum 
All those crazy things you said 
Söylediğin tüm o çılgınca şeyler 
You left them running through my head 
Aklımın içinden geçiyor 
You're always there, you're everywhere 
Her zaman oradasın, her yerdesin 
But right now I wish you were here 
Ama şimdi keşke burada olsan
All those crazy things we did
Yaptığımız tüm o çılgınca şeyler
Didn't think about it,just went whit it 
Hiç düşünmedin,sadece uyum sağladın
You're always there,you're everywhere
Her zaman oradasın,her yerdesin
But right now I Wish you were here 
Ama şimdi keşke burada olsan
Damn! Damn! Damn!
Kahretsin ! Kahretsin ! Kahretsin !
What I'd do to have you here , here , here 
Burada olman için neler yapardım
(I wish you were here)
(Keşke burada olsan)
Damn ! Damn ! Damn !
Kahretsin ! Kahretsin ! Kahretsin !
What I'd do to have you near , near , near 
Yanımda olman için neler yapardım
(I wish you were here)
(Keşke burada olsan)
No , I don't wanna let go
Hayır , boş vermek istemiyorm
I Just wanna let you know
Sadece bilmeni istiyorum ki
That I , never wanna let go 
Asla boş vermek istemiyorum
Let go oh oh 
Boşver oh oh
No ,  I don't wanna let go
Hayır , boş vermek istemiyorum
I just wanna let you know 
Sadece bilmeni istiyorum ki
That I , never wanna let go
Asla boş vermek istemiyorum
Let go oh oh 
Boş ver oh oh
Damn ! Damn ! Damn !
Kahretsin ! Kahretsin ! Kahretsin !
What I'd do to have you here , here , here 
Burada olman için neler yapardım
(I wish you were here)
(Keşke burada olsan)
Damn ! Damn ! Damn ! 
Kahretsin ! Kahretsin ! Kahretsin !
What I'd do to have you near , near , near 
Yanımda olman için neler yapardım
(I wish you were here)
(Keşke burada olsan)
Damn ! Damn ! Damn !
Kahretsin ! Kahretsin ! Kahretsin !
What I'd do to have you here , here , here
Burada olman için neler yapardım
(I wish you were here)
(Keşke burada olsan)
Damn ! Damn ! Damn !
Kahretsin ! Kahretsin ! Kahretsin !
What I'd do to have you near , near , near
Yanımda olman için neler yapardım
(I wish you were here)
(Keşke burada olsan)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder