Popüler Yayınlarımız

Hoş geldiniz

One Direction,Katy Perry,Demi Lovato,Miley Cyrus,Avril Lavigne,Austin Mahone,Ellie Goulding gibi bir çok ünlünün şarkılarını ve çevirilerini bulabilirsiniz.Çoğu videoludur.İyi eğlenceler .^.^ ♥

15 Eylül 2013 Pazar

Katy Perry - Wide Awake - Türkçe çeviri ♥


I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım

I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
Yeah, I was in the dark
- Evet, karanlıktaydım
I was falling hard
- Çok aşık olmuştum
With an open heart
- Tamamen açık bir kalple
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
How did I read the stars so wrong
- Yıldızları nasıl bu kadar yanlış okudum

I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
And now it's clear to me
- Ve artık her şey açık
That everything you see
- Gördüğün her şey,
Ain't always what it seems
- Göründüğü gibi olmayabilir.
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
Yeah, I was dreaming for so long
- Evet, uzun zamandır hayal kuruyordum

[Pre-Chorus]
I wish I knew then
- Keşke daha önce bilseydim,
What I know now
- Şuan bildiklerimi.
Wouldn't dive in
- Kendimi adamazdım.
Wouldn't bow down
- Boyun eğmezdim.
Gravity hurts
- Yer çekimi acıtıyor,
You made it so sweet
- Bunu çok şirin gösterdin,
Till I woke up on
- Ben uyanana kadar,
On the concrete
- Betonun üzerinde.

[Chorus]
Falling from cloud 9
- Mutluluk bulutundan düşüyorum,
Crashing from the high
- Yükseklikten parçalandım.
I'm letting go tonight
- Bu gece hepsini boşveriyorum
(Yeah I'm) Falling from cloud 9
- (Evet ben) mutluluk bulutundan düşüyorum.

I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
Not losing any sleep
- Hiçbir uykuyu kaçırmıyorum
Picked up every piece
- Her parçayı topladım
And landed on my feet
- Ve ayaklarımın üzerine düştüm 
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
Need nothing to complete myself - no
- Kendimi tamamlamak için hiçbir şeye ihtiyacım yok, hayır

I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
Yeah, I am born again
- Evet, yeniden doğdum
Outta the lion's den
- Aslanın kafesinden çıktım
I don't have to pretend
- Ve rol yapmaya ihtiyacım yok
And it's too late
- Artık çok geç
The story's over now, the end
- Hikaye şimdi bitti, son

[Pre-Chorus]
I wish I knew then
- Keşke daha önce bilseydim,
What I know now
- Şuan bildiklerimi.
Wouldn't dive in
- Kendimi adamazdım.
Wouldn't bow down
- Boyun eğmezdim.
Gravity hurts
- Yerçekimi acıtıyor,
You made it so sweet
- Bunu çok şirin gösterdin,
Till I woke up on
- Ben uyanana kadar,
On the concrete
- Betonun üzerinde.

[Chorus]
Falling from cloud 9
- Mutluluk bulutundan düşüyorum,
Crashing from the high
- Yükseklikten parçalandım.
I'm letting go tonight
- Bu gece hepsini boşveriyorum
(Yeah I'm) Falling from cloud 9
- (Evet ben) mutluluk bulutundan düşüyorum.

Thunder rumbling
- Gök gürlüyor
Castles crumbling
- Kaleler yıkılıyor
I am trying to hold on
- Tutunmaya çalışıyorum
God knows that I tried
- Tanrı denediğimi biliyor
Seeing the bright side
- Parlak tarafı görebiliyorum
But I'm not blind anymore...
- Ama artık kör değilim
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım

[Chorus]
Falling from cloud 9
- Mutluluk bulutundan düşüyorum,
Crashing from the high
- Yükseklikten parçalandım.
I'm letting go tonight
- Bu gece hepsini boşveriyorum
Falling from cloud 9
- Mutluluk bulutundan düşüyorum.

I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım
I'm wide awake
- Tamamen uyanığım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder